Funda-12 ben 7 ay önce normal doğum yaptım doğumdan bir sene sonrada görürsün dediler hemende dediler ben doğumdan sonraki ay regli görmeye başladım ama sonraki aylarda sürekli düzensizleşmeye başladı hatta ilk düzensizleştiğinde hamilemiyim diye şüphelenip 4 kere test yaptım ama düzensizlik normalmiş öyle söylediler bana.