8 aylık oğlum 5 aylıkken alt dişlerini çıkartmıştı ve nasıl çıkarttı hiç anlamamıştım. Şimdi üstü patlatmış ve 3 gündür çok zor geçiyor. Yemiyor, uyumuyor. 3 sorum olucak tecrübeli annelere. İlki uyku, ben uyku eğitimi vermiştim ama tabii ki şu an dişten dolayı uyku eğitimi falan kalmadı gece çok zor uyuyor gündüz daha iyi uyuması, normalde 5ten sonra asla uyutmuyordum 7 en geç 8 gibi gece uykusuna geçiyordu ama şimdi 11 12 1i buluyor, şu diş dönemi geçene kadar gündüz istediği kadar uyutsam mı? Çünkü gece ağrıdan uyuyamıyor. İkincisi beslenme, Aybars normalde maşallah iştahı yerinde bir bebek ama hiçbir şey yemiyor, en sevdiği muzu bile yemek istemiyor, bir sıkıntı olmaz değil mi yememesinden dolayı? Üçüncüsü ise bu ne kadar sürecek? Şimdiden cevap verenlere çok teşekkür ediyor ve booool öpücükler veriyorum 🌺