zeynepmasalbebegim Daha bebisim 1aylik iyi bir doktorda baslayip o doktorla devam etmek istiyoruz kendi muayahanesi olan degil de ozel hastanelerde iyi bir doktor oneriniz var mi guzel annelerimiz👶🤱
S_x_w zeynepmasalbebegim adatıp İsmail Yalçın göçmen 12 senedir çocuklarımın dr. Ben çok memnunum bir birimizi tanıyoruzda artık tlfla bile ulaşmak kolay oluyor kendisine
zeynepmasalbebegim tugbahy6 beyhekimde dogum yaptim aslinda bildigimiz bir hastane iyi de olur atilla bey yeni gelmis sanirim ne zamandir doktorunuz
zeynepmasalbebegim tugbahy6 Ya sormak istedigim birsey var Atilla bey e telefonla ulasmak kolay oluyor mu kendi numarasini veriyor mu ve kalabalik oluyor mu
zeynepmasalbebegim S_x_w İsmail bey i de duymustum telefonla ulasmak gercekten onemli cok kalabalik oluyor mu peki
S_x_w zeynepmasalbebegim hayır kalabalık olmuyor…bir de acil bir durumda aradan bile alıyor..yani bizim öyle bir hukukumuz var artık kendisiyle 😊
tugbahy6 zeynepmasalbebegim tabiiki ulaşmak kolay özel sonuçta bir şey olur ararsın whatsaptan foto atarsın her şey olur randuyla gidicen zaten çok uzun konuşuyor ama 🤣
zeynepmasalbebegim tugbahy6 kalca cikigi kontrolu var bu ay beyhekimde dogum sonrasi randecu vermislerdi bi gideyim o zaman😏
zeynepmasalbebegim tugbahy6 Eskisehirde bir doktira gittik ilk kontrolinde adam iyi gayet ama devlet hastanesinden farksizdi randevun oldugu halde 1 2 saat bekliyordun o nedenle kalabalikligini sorayim dedim