Gizemdonmez006 Kızlarr nolur yardım edin oğlun 27 günlük 2 gündür ne uyuyo ne görüyo bugün de kaka yapamadı çok az fındık kadar biyer kaka olmuş başkada yok başına gelen varmı yardım edin delirmek üzereyim beşiğe uyutarak koyuyorum 5 dkka uyuyo kalkıyo
Ahanife Gizemdonmez006 benim bebeğimde öyle canım gazı falan var mı ondan kaynaklı olabilir doktorumuz sabah akşam zeytin yağı içir dedi biz 1 ay 24 günlüğüz tabi bence bir doktora danış
Papatya12 Ahanife Gizemdonmez006 normal canım valla ben sütümün içine zeytinyağı damlatıyordum çok rahatlıyor
Qwerty Gizemdonmez006 bebekler bi değişik zaten hayatımda hiç bu kadar stres olmadım günleri günlerini tutmuyor 🤷🏽♀️ Benimki de 15 gün mis gibiydi 15.gününde gaz sancısı bi başladı her gece parti yapıoz uyku yok doğru düzgün 🙄
Ahanife Gizemdonmez006 anladım canım bizimki gazdan dolayıda sadece anne sütü alıyorsa 10 gün normal diyorlar ama işte bence normal değil yani çok zorlanıyorlar çünkü yapmayınca en iyisi doktora gitmek belki rahatlatmak için birşey verirler zorlanıyorsa tabi bebeğiniz sıkıntılıysa
Gizemdonmez006 Qwerty aynen 15 . Günden sonra böyle oldu benimde 2 gündür de sabah 7 akşam 10 kesinlikle uyku yok 5 er dakka 5er dakka zorla uyuyo uyanıyo delmek üzereyim 😔
Kaanmary Ben doktora sordum.Kendi haline bırakın yapar dedi.3.gün yaptı.Ama ne yapma sırtından çıktı..şimdi yine bekliyoruz kaka yapmayi
Qwerty Gizemdonmez006 biz biogaia diye bir damlaya başladık 8 gündür falan kullanıyoruz ondan beri bir nebze daha rahatız doktora danışıp belki siz de başlayabilirsiniz, umarım hepimiz için uykulu güzel günler uzak değildir 😄
Ahanife Gizemdonmez006 aynen vallaha biz de de o durum olunca anlıyorum sizi yani müdahele ettirmek istemiyor doktorlarda me olacak bilmiyoruz bizde 😔