Hamzaveannesi Moonlightttt cevabım için teşekkürler canım biraz olsun rahatladım umarım bizimde değerimiz düşer malum kaygılanıyorum bende değer arttıkça tekrar fototerapi ye girmek zorunda kalmayız inşallah
Hamzaveannesi Bir_prens_bir_prenses çok geçmiş olsun baya uzun sürmüş gerçekten anne için yıpratıcı bir süreç Allah tüm bebeklere şifa versin umarım bizim değerimizde düşer
NilAsyaMom Hamzaveannesi geçti canım bebeğim 7 aylık elhamdulillah çok şükür 🧿🤍 rabbim şifa versin tüm evlatlara
Meyralina3 Arkadaşlar lütfen uzayan sariligi dikkate alın 20 gün geçmeyen sarılık vardı işin tedavisi qldi bebeğim yine istenilen düzeyde düşmedi en son detaylı bi tahlil istedi ve idrar yollarında enfeksiyon çıktı ve 1 hafta yoğun bakımda tedavi gördükten sonra bebeğim kendine geldi kilo alımı basladi
Hamzaveannesi Meyralina3 bizde kilo alımı çok düzenli gidiyor MaşAllah diyim o yüzden doktor anne sütü sarılığı bu fizyolojik dedi ama kafama taktım yinede sizinki kilo alamamış mıydı ?
Efessmomm Hamzaveannesi valla bize sınırda dediler 2 gün sonra kontrol demişti o zaman düşmüş dedi açıkçası bu kadar bilgili değildim o zaman değerini sormak aklıma gelmedi şuan o sersem uyku hali gitti şükür ama yüzü sapsarı hala bu hafta kontrolümüz var inşallah iyi haberler alırız 😮💨 gerçekten zor bir süreç her saat başı beslemekten uykuyu unuttum
Hamzaveannesi Efessmomm ayyy umarım hepimiz iyi haberler alırız canım sorma uyku denilen bir şey yok gerçekten çok yıpratıcı bir süreç yavrularımız iyi olsunda varsın biz uyumayalım
Ucmelek Ben sütümü sağıp buzluğa koydum, önce mama ardından az da olsa emzirdim, çok şükür atlattı sarılığı, bazen meme terörü oluyordu sabrettim şimdi o sagdığım sütleri veriyorum, geçer inşallah sabredin
Hamzaveannesi Ucmelek emzirmeden yana sıkıntım yok çok şükür MaşAllah diyim ama kilo almasına rağmen değer arttı ona kafayı taktım biraz açıkçası
Efessmomm Hamzaveannesi amin 🤲 bide sarılıktan meme reddi yaşıyoruz biz malesef sürekli sağmaktan çok yoruldum
MuhammetSeliminannesi Hamzaveannesi Amin canım aynen öyle akışına bırakacağız inşallah bir an önce geçer sarılıkları 😔