Ayazzmomms Oğlum 3 10 günlük sütüm yok mama kullanıyor ama bu ara hiç içimiyor ve çişli bez sayısı eskiye göre az çıkıyor ve biraz zayıfladı püre felan versem olur mu acaba
AhlasbeyAnnesi Ayazzmomms bildiğim kadarıyla mama içen çocuklar 4 aylıkken başlıya biliyor ek gıdaya .ama siz yinede bilen birine sorun 😊
UzncMom Ayazzmomms en erken doktor kontrolüyle 4. Ayda başlıyorlar o da tadımlar yaparak tadım zaten 1 ay sürüyor.Başlamayın bence henüz küçük🙏
Mom4565 Ayazzmomms benim bebeğim Anne sütü alıyor 4. Aylık başladık ek gıdaya . Doymuyorsa Doktora götürün sizi yönlendirir. Kafanıza göre ek gıdaya başlamayın.
Ogulcan Ayazzmomms canım dur bismillah daha bebeğin bağırsak florası oluşmadı ek gıdaya geçme düşüncesi nedir olur bebeklerin dönemsel iştahsizlıkları atak döneminde olabilir huysuzluğu vardır yemeğe bilir
Ayazzmomms AhlasbeyAnnesi UzncMom @Mom4565 Ogulcan Selma-aygun37 @AselinAnnesi_28 @basakhanim34 @Defnenin_annesiiii cok teşekkür ederim doktorumla konuştum o da 4. Aya gırdıgınde hafıf tadımlarla başlamam gerektiğini söyledi 17 sınde randevumuz var zaten tekrardan konuşacağız teşekkür ederim hepinize 🙏🏻
Selma-aygun37 Ayazzmomms daha bağırsakları o kadar gelişmemiştir vermeyin kesinlikle Dr a danışın az az sık sık mama verin yine
AselinAnnesi_28 Ayazzmomms Henüz çok küçük bağırsakları henüz ek gıda için hazır değildir. Başlarsanız da çok sıkıntı çekersiniz bence kabızlığı çok olur yine de doktorunuza da danışın ama bence oldukça erken
defneninannesiiiii Sadece mamayla beslenen bebekler 5.ayda başlar diye biliyorum ara ara iştahsızlık çok normal bebek daha minicik🙄