Gizemisss bebeğim 3 ay 12 günlük sadece ilk hastaneden çıktıktan sonra bi kere annem yıkadı onun harici hep ben yıkadım bazen eşimle bazen tek. benim lavabom çok büyük ve dern bi nevi küvet gibi 😂 oraya yatırıyorum kafanın altına lif koyuyorum yere temas etmesin diye önce elimle saçını hafif hafif ıslat şampuanlıyorum, daha sonra kendisinin banyo süngeriyle yüzüne gelmeyecek şekilde su alıp alıp arkaya doğru duruluyorum bazen bi elimle kafasını kaldırıyorum destek veriyorum alttaki saçlarında köpüğü gidiyor. daha sonrada şişme boyunluğunu takıp kendi küvetini koyuyorum iyice çırpınarak oynuyor orada durulanmışta oluyor 😂
benim yaptığım şey bu yani yüzüne gelsin sevmez suyu yanaklar çene tek tek yıkıyorum