mino01 evet bende oksıjen takılıydı cıkardıgım an nefes alamıyodum:( bırde kangazı bakıldı bılekden atardamardan alıyolar o kanı on dk ıcınce organlara gıden oksıjene bakılıyor benım oksıjenımın azaldıgını ordan gorup acıl doguma alınman lazım dedı drlar