YusufaArden tavuk dünyasının 6 şubesine bakıyordum 3 yıl boyunca çalıştığım dönemde. çok dikkatli denetlenir, günlük skt kontrolu yapılır. çok fazla da sizin tavuğunuzdan zehirlendik diye şikayet gelir ama doktor raporu istendiğinde genelde başka bulgular olur ve doktorlar tavuğa yormazlar.
bunu siz öyle olamazsınız diye yazmadım bu arada ama doktora mutlaka gidin başka bir şeyde dokunmuş olabilir ona göre tedavi uygularlar evde geçirilecek bir şey değil çünkü