Eylulbebek03 Kızlar merhaba, bebelac gold 1800 gram ikili paketlerden aldım sadece 450 gramını açtım ve kızım tadını beğenmediği için kullanamadık, 1350 gram paketli hiç açılmadık duruyor. Almak isteyen olursa yardımcı olacağım
Laden Eylulbebek03 merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il? Ürüne ait görsel ekler misiniz🌺
Eylulbebek03 Melekce merhaba 900 gram sanırım 190 a falan satılıyor ben 1350 gramı 200 e vereyim satıncada kızıma kendi mamasından alacağım 😊
Eylulbebek03 Laden Afyonkarahisar, şimdi kayınvalidemlerde kalıyoruz fotosu yok ama akşam ekleyebilirim
iyikianneyiim Eylulbebek03 merhaba ben 900 gram bebelac gold u 105 tl ye alıyorum eczaneden. Yanlış anlamayın tabi ki istediğiniz fiyata satabilirsiniz ancak bahsettiğiniz fiyata ben 2 kutu 900 gr alıyorum ☺
Eylulbebek03 iyikianneyiim merhaba, 900 gram şuan en uygun 170 faln diye biliyorum, öylede satılıyor. Ben mi yanlış biliyorum acaba birde siz yenilerde mi aldınız mama fiyatlarına fazlaca zam geldi çünkü
iyikianneyiim Eylulbebek03 bugün aldım hatta tekrar 1 kutu. 107 tl ye aldım. Adres tel no vs verebilirim eczanenin bizzat arayıp sorabilirsiniz hatta :)
Eylulbebek03 iyikianneyiim normal bebelac mı gold mu ? Valla internetten falan da siz dedikten sonra kaç defa baktım ama dediğim gibi en uygunu 170 900 gramı, Biz şimdi golden goat kullanıyoruz. Onun için direkt gidip almadım. Bilen anneler varsa yardımcı olabilir mi? Değerinden daha yükseğe tabimi vermek istemem
iyikianneyiim Eylulbebek03 bebelac Gold. Evet internette fiyatlar oldukça yüksek. Google ' a Düzce Mehtap eczanesi yazıp numarayı arayıp teyit edebilirsiniz 🌸