Hayalizlerim ben yağ oranını hiç düşünmedim açıkçası eşime kuzu kıyma çift çektir demiştim o da alıp gelmişti. Biraz yağlı tüketmesi lazım aslında benim kızım ek gıdaya geçtiğinden 14 ayına kadar kabızdı ben hep yağsız ya da az yağlı besledim bizim yediklerimizi yiyor artık çocuk normale döndü