İkizlerim 8 ay 8 gunluk. Ek gidaya 6. Ayda başladık ama bi düzen oturtamadim.biri yese digeri yemiyo. Ek gıdada yesinler illa üstüne mama istiyorlar. Kabız ve popo çatlağı problemimiz de var. Sizinde mesela corba üstüne mama istiyomu bebekleriniz. Sabah 8 de uyaniyolar kac saat arayla kac öğün yediriyosunuz. Kilolari falan iyi cok ama saglikli şeyler yesinler istiyorum illa o mamayi da istiyorlar. Vermekle yanlış mı yapıyorum bende mi sorun anlamadim. 15 inde iş başı yapicam kayinvalideme düzenli.bi şekilde bırakmak istiyorum çok zorlanır yoksa. Ben bi şekilde yediriyorum ama o zorlanır diye de korkuyorum. Saat aralıkları ne bizim kadar bebeklerin beslenmesinde. Teşekkürler şimdiden. 🤍 İlk çocuğum değil ama oğlumda tek diye mi bilmiyorum hersey düzenliyor suan iki bebekte cok farklı birbirinden. 😬