EzgiAsell 2 gündür ateşi ve öksürüğü vardı bugn doktoruna götürdüm ve test yapıp ınfluenza oldugunu öğrendik cok salgınmıs yine😔neler iyi gelir nasıl çabucak toparlanır bilgisi olan varsa sölesin lütfen kızlar…
bbmoms EzgiAsell biz atlattık daha önce doktor ilaç vermişti çok çabuk etki etti enfluvir di adı ama bebek küçük mı ona olur mu bilemem doktora sormanız gerek ilaç vermedi mi acaba geçmiş olsun
Mervexxx EzgiAsell en etkili yöntemlerden biri kesinlikle buhar. Evde buhar makineniz varsa doktora danışarak cortair ventolin kullanabilirsiniz
EzgiAsell bbmoms verdi canım aynı ilaçtan bu akşam başlıcam nasipse inşallah iyi gelir bize de 2 bucuk yasında kızım buarada, evde yapılan iyi gelen şeyler var mı acaba dedim onlarıda yapayım diye
Beyya06 EzgiAsell canım instagramda gıdamuhendisibirannee var. İnfluenza hakkında da postu var. Ne iyi gelir ne gelmez detaylıca yazılmış bakmanı tavsiye ederim
bbmoms EzgiAsell İlac çok iyi geliyor merak etmeyin çorba seviyorsa tavuk suyu ben hasta olunca ondan yapıp iciriyorum limonlu
bbmoms EzgiAsell maalesef hasta olunca yemiyor lar benim bebeğim ameliyat oldu ek gıda bir süre ara verdik geri mecbur yediğini kusuyordu eski sagligu gelsin de yerler geri