Ahsen2019 Doktora gittim ama bu konuda pek yardımcı olamıyorlar .Memeyi almasıyla bırakması bir oluyor ve çok ağlıyor , emse bile söyleniyor bazen memeyle kavga ediyor . Böyle bu durum yaşayan varsa önerilerinizi bekliyorum.
gkucukkaya Ahsen2019 4.ayda böyle oluyor endişe etmeyin sonra rutine giriyor gene 4.ayda sağıp verin sütünüz azalmasın
yuksekipek Ahsen2019 ah ah ne çektim şu meme reddidden 7-8 saat emmezdi. 4 ay civarıydı 1,5 ay ugrastırdı sonra bi yapıştı memeye 10,5 aylık hala emmeyi yemek yemekten daha cok seviyor. Geçici bir dönem. Uykusu cok geldiğinde veya uyudugunda emzirin..
Ahsen2019 gkucukkaya neredeyse sürekli ağlar bir halde vakit bulabilsem şu anki en uygun çözüm yolu sağmak
Belinayyy yuksekipek ayy darısı başıma canim formu gorunce direk okuma geregi duydum emmedigi icin sutumde azaldi artik. Sağıp biberonla verdim bu sefer biberona alıştı. Sen nasil bi yol izledin . Artik moralim bozulmaya başladı yanlış biliyorum sacma biliyorum ama elimde olmadan anneligimi sorgulamaya basladim. Bana yardimci olursaniz cok sevinirim
yuksekipek Belinayyy benimde sütüm o sıralar azaldı canım.. ve hiç değişmedi artmadıda. Ne biberonlar ne mamalar denedim hiçbirini tutmadı öylece aç kalmak isterdi. Doktor tavsiyesiyle bile mamaya baslamıstık bu meme reddinden dolayı.Herseyi yoluna bıraktık üsteledikçe geri kaçıyorlar çünkü.. teklif ettim emmediyse emmedi. Ama şu bi gerçek memede sakinleştiği için bazı anlar çok özlediği oluyor uyuyor kalıyorduda.. atak dönemindedir belki. Dediğimiz gibi geçici. Kaldıki emmedi sütün azaldı tabikide aç kalıcak değil mamada verebilirsin. Sadece bi mama ve biberon vermekle senin anneliğin sorgulanmaz bu senin sucunda değil. Ben kızıma özellikle kendim alıstırmak istedim mamaya biberona. Meme+mama gitsin diye sadece meme gitti 😂
egee Ahsen2019 4. Ayda meme reddi oluyomuş genelde o süreci atlatırsanız bebeginiz uzun süre emer muhtemelen ben günde exradab 300ml süt atiyodum buzluğa. Buzlugun üst rafi sırf benim sütlerim olmuştu. Gel gör ki 4. Ayda aynı şeyi yaşadım yüzüne fiskiriyodu süt ağlıyordu ağzına almak istemiyodu herşeyi denedim tazyikli mi geliyo acaba diye önce biraz sağdım sonra verdim öyle yaptım böyle yaptım yok. Sagip biberondan vermeye basladim oylede sutum azaldi 5. Ay mecburi mamaya basladik bi mama bi buzluktaki sutlerden falan veriyodum mama tadi alinca sutu hic istemedi zorla buzluktakileri bitirdim sağa sağa bendede süt kalmadı 6. Ay başında ek gıdaya başladık ve emme olayı bitti bir buçuk ay zorlayabildim o kadar dayanabildim. Inşallah aynısını yaşamazsın canim
Ahsen2019 egee hayırlısı böyleymiş çok uğraşmışsın vicdanın rahat olsun. 4. Ayda meme reddi oluyor bu çok normal ama fışkırdığı için ben de senin gibi çok zorlanıyorum zaten kilo alımı da en başından beri az hani kilosu iyi olsa dert etmeyeceğim .
Masumkelebek Ahsen2019 bu durumu yaşadım hemde aşırı şekilde bazen ayakta emziriyordum o nasıl hangi pozisyonda bebek içinde anne içinde çok yıpratıcı bir atak 5. Ataktayım nerdeyse belli değil ama o atak🤦🏼♀️ Sana tavsiyem sık sık memeyi ver emmez ize zorlama bütün pozisyonlarda dene yatarak ayakta bile eğer çok ağlarsa içmezee sütünü sağıp ver ben arasıra öyle yapmıştım ama atak bitinceye kdar böyle başka yolu yok😬
Ahsen2019 Masumkelebek aynen canım ben de öyle yapıyorum ayakta yatarak falan emziryorum ama artık yemek bile yedirmediğinden süt sağmaya vaktim olmuyor o uyuyunca da hal kalmıyor ama sağacağım mecburen başka yolu yok gibi gözüküyor çünkü sağılmış sütü küçük kaselerde bile keyifle içiyor
Masumkelebek Ahsen2019 birde genelde ağlama krizi tuttuğunda uyuturdum tam dalmasına yakın alıp verirdim şap şap emerdi bu çok işime yaradı 1 ay neredeyse uykuda emdi diyebilirim aksi emmiyorsu zaten atak bitti düzeldi ama sütün azalmasın dikkat et o emmesede sağ
Ahsen2019 Masumkelebek çok mantıklı peki nasıl uyutabildin atağımız başladığından beri memede uyuyor başka türlü uyumuyor ha bir de arabada
gkucukkaya Ahsen2019 yaşlılar gibi söylemek istemem ama mama içiyor mu acaba meme ememediği için aç kalıp mı ağlıyor?