Kızım 3230 gram doğdu şuan 5400 kilosu bu ay 600 gram almış kontrolde hemşire biraz az almış kilo dedi ama yine de mama vermeyelim 1 ay daha bekleyip kilo durumuna bakalım dedi.içime şüphe düştü acaba sütüm yetmiyor mu diye. Ama huzursuzluğu olmuyor.uykusunda bir problem yok. Çok kusması var reflüden şüphelenmişti doktor acaba o yüzden mi kilo az aldı 🤦🏻♀️ Bu şekilde az kilo alan bebekleriniz var mı ?