Kızlar yakin arkadasimin dogum gunu ve yasadigim durumlardan oturu yaratici düşünemiyorum yardimci olur musunuz. Benim dogum gunumde çikolata kutusu yapmıştı. Arkadasimda suan dukkan acti 3 4 ay oldu yani. Dukkan ile ilgili birsey yapmak istemiyorum kendisine ozel birsey yapmak istiyorum . Ozel guzel dusunceleriniz varsa acigim tesekkur ederim