M53 Kızlar merhabalar 10 aylık oğlum var devamlı kulağını çekıyor agrısı mı var acaba daha once kulaktan goturduk atesı cıktı anıtıbıyotık verdı doktor gectı yıne çekmeye basladı..Diş çıkarma olabılır mı ? 😞
KahramanAnne M53 diş de olabilir kulak enfeksiyonu da. Benim oğlum çok sık kulak enfeksiyonu geçiriyor doktor banyo yaptırırken su kaçırıyorsun dikkat et dedi. Ama geçenlerde tekrar götürdük bu sefer enfeksiyon değil dişti 🙄
turkan-5 M53 diste olabilir kulak agrisida olabilir. 5 aylik bebegim bu ara hep kulak çekti ve dış patlattı
M53 Yildirim32 Dişlerden dolayı kulak çekiştirmiş ben diş kasıyıcısı, havuc, elma gibi sert olanlardan verdim ama hala diş cıkmaya devam edıyo:)