Arkadaslar merhaba doktorum kullanabilirsin hatta ek gidaya basla yavastam tadimlik olarak dedi. Bana uymuyo bu durum daha erken bence ama mamayida icmek istemiyo 4. Ay sendromundan yada havalar sicak diye bilmiyorum cok ama cok zor iciyorum mamayi. Kasik mamasini biberonla vermek istiyorum aksamlari en azindan. Kullanan anneler biberona nasil kac olcek ne kadar su koyuyosunz acaba?