Ygz merhaba doktorumuz çok iyiydi çok memnun kaldık bir kaç tanıdığımız aynı ismi söyleyince gitmiştik, şimdi bir arkadaşım da kızını aynı doktora ameliyat ettirecek, ona sadece geniz eti için 6500 demişler. Bizde bademcik de küçültüldü ve kulağına tüp de takıldı, iki ay önce hepsine 7500 demişlerdi ama Ocak ayında fiyatlara güncelleme yapılmış. Biz 1000 lira ödedik sadece, özel sağlık sigortamız vardı, sigorta bademcik küçültmeyi karşılamadı, onu ödedik