Pinky35 Kızım 15 aylık hala kendi yürüyemiyor , sade birkaç adım atıyor. Aranızda böyle olan var mı? yuruteç kullanmıştık o yüzden de parmak uçlarına basıyor baya duzelir dimi😔
Mom73727 Pinky35 bizim bi tanığın oglu 15 aylık hala yürümüyor benim kızımda parmak ucunda yürüyor evet yürütecden dolayıymıs zamanla düzelir diyorlar 16 aylık suan ama normalde yürüyor istediğinde
Duyulurum Pinky35 benimki tam 15 aylık yürüdü. O birkaç adımda onu heveslendirin. Yürüdüğü için mutlu olursa bol bol yürüme antrenmanı yapar. Elinden tutup yürütün bol bol. Benim oğlum ilk adimlardan sonra yürümesini benimle koridorda saatlerce yürüyerek geliştirdi. Her gün biraz daha iyileşiyordu yürümesi.
Pinky35 Mom73727 inşallah yurur en kısa zamanda benim kızımda , birkaç adım atıp duşuyor bende çok bırakmıyorum duşüp biryerini vurmasın die😔 iyimi yapıyorum kotu mu bilemedim..
Pinky35 Peki tek elini tuttuğumda biraz sallanıyor öyle mi devam edeyim yoksa iki elinden tutup mu yürütmeliyim nasıl doğru ?