Zencefilll Onun etkisi olacağını sanmam, kızım 40+1de doğdu. Bazı bebeklerde geç otururmuş sadece takip gerekiyor. Hani o da emeklemeden yada yürümeden bir problem varsa önüne geçmek ve bu bekleme sürecinde kendiliğinden oturuyor mu onu gözlemlemek için. Doktorumuz bize sadece kundağa sarmamamızı bebeğin rahat hareket etmesini ve 12 haftalık olana kadar beklememizi söyledi. Gerçekten 12 hafta sonunda kendiliğinden oturmuştu. Başka bir şey yapmaya gerek kalmadı o sebeple.