Nidakus ahsenmomm https://www.hepsiburada.com/tois-baby-roma-n-barli-pratik-baston-bebek-arabasi-p-HBCV0000034VUF?magaza=TO%c4%b0S&url_src=and-product-detail ben yaza doğru bunu alicam gayet uygun
wangel ahsenmomm Büyüdüğü için sıkıntı olmadı ama dikkatli davranmak gerekir sanırım benım bebeğim cok hareketli değil.
ahsenmomm MutluYaprak güzel görünüyor ama ürünün kendisi biraz ağır daha hafif olanlar bizim için daha iyi olacaktır . Teşekkür ederim 😊
ahsenmomm Harvicell en merak ettiğim buydu . Hangi modeli var sizde ? Ultra hafif olanını beğendim ben
ahsenmomm Alpbeybi şimdi izledim harika 👌🏻 Ama bişey sorucam oturma pozisyonunda sanki biraz geriye yatık gibi geldi . Benimki dik oturmayı seviyor da 🤦🏻♀️
Alpbeybi ahsenmomm yani çok dimdik değil ama aşırı yatık da değil bence. Ebebek lerde var gidip bi deneyimlenebilirsiniz bence 🤞🏻