2bebislianni sevdi mi bebeğiniz kilo aldırıyomu aptamil 3 kullanıyoruz 9 aylık bebegime ama bebelaca geçmeyi düşünüyorum aptamil fiyatı uçtu bebelac nasıl
RainOverMe Bızımkı aptamıl sevmedı sadece corbalarına hazırladıgım mamalara katıyorum normal ıcıremedım. Ama bebelacda sorun yapmadı. Aptamıl koydugum corbayı kendını tıksındırıp kusardı