Kızlar gerçekten yildim artık yok doğduğundan beri en büyük sorunumuz uyku evet destekli uyuyor ama böyle uyuyan arkadaşlarımın bebekleri gayet de uyuyo. Gündüz yarım saat dolduğu an uyanıyor sonra ayağıma alıyorum ama sadece yarım saat uyuyor ayağımda da zarzor bir saat uyuyor ne evime ne kendime vakit kalıyor sizde durumlar nasıl