Ayca77 Kızlar 3 aylık bebeklerinize kitap okuyor musunuz ? Okuyorsanız neler okuyorsunuz? Sipariş vericem, bi yandan da görsellerinin dikkatini çekmesini de istiyorum, var mı tavsiyeleriniz☺️
Noname21 Ayca77 o aylarda e bebegin ce ee serisini dostumuz hayvanlar serisini almıştım 2 yas inda şimdi. Simdi birsuru var seviyor
18KasimAli Ayca77 Doğduğu günden beri okuyorum benim ve oğlumun favorileri : hortumuma çörek kaçtı, mutlu su aygırı, gofret ve babası ,çizgili , sevginin gücü , uc paytak uc
Derinsmommm Ayca77 ilk üç ay ben kendi okuduğum kitapları sesli okudum. İlk üç adan sonra artık duyuları iyice açıldığında büyük resimli çocuk kitapları alıyorum onları okuyoruz resimlerine bakıyoruz.
sarmaliklahana Ayca77 Ben okumuyorum dogdupu günden beri hep uyumadan önce kendim hikayeler uydurur konusurum 🤭 melodili sekilde. Bazen gerçekten omzuma kafasını koyuyor elıyle sırtıma vuruyor hadi der gibi bende başlıyorum konusmaya anlatmaya 5 dk içinde uyuyor 🤭 3.5 aylık
18KasimAli Ayca77 zaten kendim için alıyorum gibi sukur hayalimi yaşıyorum bı kitapligi oldu şimdi kendi alıyor istiyor ☺️
Ayca77 Derinsmommm bende hep şarkılar söyledim, sohbet ettim. 3 aylık olunca renklere ilgisi daha da fazlalaştı kitap okumanın vakti geldi dedim 😁
sarmaliklahana Ayca77 Yaaa evet eşimle konusurken bile melodili cevap veriyorum oda hikaye sanıyor 😄🤭 eşimde diyor bana mı dıyorsun ne yapıyorsun anlamıyorum 😄 Odada gece lambamız var mesela o gölge yapıyor ayakta olunca kızımın dikkatini cekiyor hemen söylüyor o bizim gölgemiz annecim korkma ışıktan oluyor bak gitti bak geldi falan diyorum herşeyi başlatıyorum işte 😄🤭
Zlm Ayca77 okuyorum o zamanlar pek dikkatini cekmiyodu ama artık dinliyo kitapları ben doğanın eşsiz hikayeleri var seri onları okuyorum ayı kim çaldı var haydi sarılalım anneciğim/babacığım var hareketli kitaplar var bide pop-up olanlar var arkadaşlık ormanı okyanus bisiyi bide arabalı olanı vatdi 3 kitap bunlar ama en güzeli okyanus olan