Kızlar bebeğim 15 aylık ilk doğduğunda 2. El bir ürün almıştım ama hiç kullanamadım resmen eziyet oldu bana. Açılınca kapanmıyor kapanınca açılmıyor. Şuan araba arayışına girdim . Bana pratik, araçta kolay taşınabilir, bebeğin rahat edeceği bir araba önerir misiniz? Bu arada Hamilton r1 kullanan varsa yorum alabilirim.