2bebe1ana Kizlar bu markette çalışan varmı yılbaşından sonra geri dönüşümle birlikte ambalajı götürülen şeyin ücreti verilecekti acaba başlandı mi süt kutuları kavanozlar siseler de mi geçerli tane başına ne kadar veriyorlar bilgisi olan yazabilir mi
herseyguzelolacakk 2bebe1ana o daha başlamadı diye biliyorum. Yine bildiğim kadarıyla size ekstra ücret vermiyolar. Ürünü alırken ambalaj ücreti kesecekler. Sizde ambalajı geri götürünce o ücreti alacaksınız. Maksat geri dönüşüm sağlamak
ezonunannesi_41 2bebe1ana Aaa cidddimisin bilmiyor dum haberdar ettiğin için çok teşekkür ederim canım
Boranimmm Kızlar eşim Bim’de müdür böyle birşeyin olmadığını söyledi yalandır dedi olsa bilgileri olurdu zaten saçma geliyor geri kutuyu verip parayı almak. Zaten işleri ağır buda eklense eksra elaman calistirmalilar.