Annebebek58 Hangi sampuani onerirsiniz acaba nasil gecirebilirim tecrubeli anneler cevaplarsa sevinirim
ttugceymenn Annebebek58 Banyodan önce biraz zeytinyağı ile karbonatı karıştırıp saçlarına sürün öyle beklesin banyodan sonrada bir tarak ile tarayın geçer inşallah
Kayasuzey Annebebek58 bizdede aynı sorun vardı birde sert kabuk katman sekilde kafası komple konaktı badem yağı ile önce masaj yaptım yarım saat beklettikten sonra ebebek ten konak tarağı ile katman katman olan konakları temizledim sonra duş aldırdım cok şükür ilk haline göre simdi daha iyi
feratlarkupeklergiremez Annebebek58 kendi kendine geçiyor 2 aylıkken vardı 4’te geçti müdahale etmedim
ttugceymenn Annebebek58 Ben oğluma bu şekilde yapıyordum geçiyordu çok koymayacaksınız zaten çeyrek çay kaşığı yeterli
Mery103 Gizemgt59 Zeytinyaği sürüp tarayın bizde de vardı 2-3 kez sürdük taradık gitti çok şükür hatta hem saçlarımız da dökülüyordu babası konakta var dedi kesti saçlarını çok üzülmüştüm ☺️
Badeninannesi1 Bebek yağıyla banyodan önce sac diplerine masaj yaparsanız genelde geçiyor bize de doktorumuz önermişti.Geçmediği takdirde happy baby adlı şampuana başlarız demişti
feratlarkupeklergiremez Annebebek58 canım o zaman mustela Konak önleyici şampuan al banyodan önce bebe yağı ile konakları yumuşat Yarım saat sonra Çocuk diş fırçası ile çok bastırmadan dairesel hareketlerle konakları çıkar sonra 2 şampuan şeklinde yıka