Anneler yardımcı olun. Bilgi sahibi olanlar lütfen cevaplasın. İkinci kez tekrarlıyor hem üst hem alt gözkapağının iç tarafında her iki gözde de arpacım çıktı daha önce göz doktoruna götürdük bir krem verdi sıcak suyla pansuman yapın 15 güne geçmezse ameliyat dedi. Geçmişti ama tekrarladı. Şimdi başka doktora götürdük bir damla ve şurup verdi 1hafta kullanmak koşuluyla ama geçmedi doktoru aradım söyledim pansumana devam et geçer dedi. Ama geçmiyor 🤦🏻♀️Bir anne yazmış anne sütü damlatın diye doğruluk payı var mıdır öğrenmek istedim. Nasıl geçti bebeklerinizde nelere dikkat etmek gerekir . Alerjik bir bebek bu arada .