_-annee https://www.hizliresim.com/anz5a0w sabah uyandığında parmağı böyleydi ellediğim zaman çok ağlıyor ne olmuş olabilir ?
Deletedmom0099 _-annee dolama deniyordu galiba. mikrop kapmış. sağlık ocağına götürürseniz antibiyotikli krem verir geçiriyor bir kaç güne
Katya _-annee tırnak batmış galiba. Krem kullanmanız lazım. Dokunmasanız bile çok ağrır. Geçmiş olsun
Uzumluukek Hemen bi sağlık ocağına yada hastaneye gitseniz ne olduğunu bilmiyorum ama dokununca ağlıyorsa ağrıyor demektir
Noname21 _-annee tırnağı batmış Enfeksiyon da kapmış. Anestol diye bir krem var. Evde varsa sürün üzerini kapatın
Tweetyy _-annee herkes yazmis zaten ama dolama bu cok ağrılı oluyor gecmis olsun Antibiyotik pomad verirler