Sizinde bebekler böyle mi acaba . Bebeğim 1 yaşına gündüz uykusu eder ben yanında uyursam var uyumazsam 15 dk da kalkar ve o gün hiç uyumaz akşamda nasıl duruyor bilmiyorum 11 de yatıyor ve gece eğer beşiğinde yatıyorsa saat başı kalkar eğer yanıma uyuyorsa gece ben sabah uyanana kadar yanımda kolumda yatıyor . Hep böyle mi olur sizce kendi yatağında hiç uyumayacak mıı ? Gece o yanımda rahat uyusun diye beb uyuyamıyorum gündğz zaten hiç bensiz durmuyor