ecosummm https://www.hizliresim.com/eb0a22b [https://www.hizliresim.com/9j6enle görsel] Kızımın yazdan beri elinde ayağında bu şekilde beyaz lekeler var dağınık bazı yerlerde ama genelde el üzerinde ve bacakta ayak üzerinde çocuk doktoruna gösterdim güneş lekelesi dedi cildiye de bir doktora gösterdik birşeyle baktı yara lekesi olabilir vitiligo düşünmüyorum dedi başına gelen var mı çok kafama takıldı gerçekten
Elifsmotherr ecosummm Bnm kızımda da var yazın sinek ısırığı olmuştu çok fazla. Şuan onların yeri böyle. Doktora sormak aklıma gelmedi açıkçası.
Eylul20201 Bendede önceden çıkmıştı piigment kaybından oluyo dedi doktor krem falan yazdı geçti eşimin ensesinde çıktı baya fazlalaştı doktor onada mantar demiş bi çok nedeni çeşidi var doktora götürseniz daha iyi
ecosummm Eylul20201 iki doktora gösterdim biri güneş lekesi dedi diğeri yaralardan olmuş gibi dedi cildiye doktoruydu bir de bir ara halasının ensesinde baya çıkmıştı ona da mantar demişlerdi anlamadım
ecosummm Elifsmotherr benimkini de çok ısırdılar canım ama çok fazla Çar bunlardan 10 dan fazla ondan aklıma takıldı ya
captain Merhaba benim oğlumun da bacaklarında var bu lekeler. Yaz fotoğraflarına baktığımda iz olan yerler sanki yara gibi. 3 aydır geçmedi. Eşim ten rengine döner yara izi o rahat ol diyor ama yine de sormak istedim o izleri geçti mi acaba çocuğunuzun?