Defne_Sare size dünümden bahsedeyim 😀 küçük benim yanımda büyük odasında yatıyor. Küçük 11 de uyudu gece 1 de büyük uyudu. 1:30 gibi küçük uyandı 3 e doğru o uyudu. 4 de büyük uyandı 6 da küçük ve daha uyumadık tam 10:30 gibi uyumuşm küçükle 11 de büyük geldi anne kalk diye ve birbirlernn sesini duymuyorlar 😀 bari ikiside aynı odada uyusnda bende ortalarında yatayım