Rabiadefnecik Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün 4 aylık oldu ve ayakta sallanmaya alıştı artık sallamadan uyutmak istiyorum neler yapmam gerekiyor ne yapmam lazım fikri olan paylaşmak isteyenlerden öneri bekliyorum teşekkürler şimdiden
BirAlparslanAnnesi Rabiadefnecik salla dur yöntemi ile bırakabilirsin..bebeğin çok küçük daha rahatlıkla bırakırsın ama iyice alışıp büyüdüğünde oyyy okadar zorkü ne yap et bıraktır valla 😐
aselannesi33 Rabiadefnecik Ben yanına uzanıyorum ellerimi tutarak uyuyor özellikle yan yatırdgm zaman uyuya kalıyor tabi bende onla birlikte uyuya kalıyorum 🤦🏻♀️😄😄
cansudncr34 Rabiadefnecik canım ama şuan 4 ay atağı var uyku gerilemesi yaşar 5 aya girince başla bence
Rabiadefnecik BirAlparslanAnnesi evet büyüyünce sallamak zor olacak bırakmak istiyorum bazen o kadar yorucu ki şimdiden
nur-nr_123 Rabiadefnecik rica ederim cnm bnm oğlum 22 aylık desteksiz uyuttum bn hep o yüzden pes etme ilerde çok rahat edersin şimdi cefa sonra sefa bnden söylemesi
Rabiadefnecik nur-nr_123 Belki şimdiden biraz zor olur alışması ama Yılmadan deneyeceğim desteksiz uyutmak çok üstedğm ama hem kolikken saklamayı sevdi hemde lohusayken ben bi rahatsızlık geçirdim sallamak kolayıma geldi galiba
Rabiadefnecik cansudncr34 gece uyumamaları başladı zaten kendisi de bende çok yoruluyorum uykusuz kalıyorum doğru duruma göre bakayım o zaman
nur-nr_123 Rabiadefnecik anldm cnm bide bebeğini hep uyku saat aralıkları var ona göre uyut yorgunken uykuya geçemezler atıyorum 3 saatte bir uyuması lazım sen bu saate dikkat etmezsen az uyur ve sık uyanır
Rabiadefnecik nur-nr_123 evet hep ayağımda duruyor yoksa hemen uyanıyor aslında uyandığında yatana kadar hep aynı saatte uyumasına dikkat etmeye çalışıyorum kendi işlerini yapamuyorum evime kendime vakit ayıramıyorum uykusuzluk ve psikolojik olarak yoruluyorum
nur-nr_123 Rabiadefnecik hep aynı saatte uyutmak doğru değil cnm sabah güne kaçta başladıysa atıyorum 7 bazen bu 8 di olabilir ayına göre uyku aralığında uyutmanız lazım atıyorum 3 saat 7 de uyanınca 10 da 8 de uyanınca 11 de uyuması gerkli
Smrenes Rabiadefnecik 3 yaşına girecek hala sallıyorum 🙈 ben bu posttan çıkayım en iyisi.. Ama şu var çok bıraktık sonra yine başa döndü bunca senedir o yüzden bıraktım bende istediği gibi uyuyor..