Ahhh canım benım senı en ıyı ben anlarım ılk cocugum dolayısıyla cok acemıyım benım bebegım on gun dogar dogmaz kuvezde kaldı kuvezden sonra eve geldıgınde cok sukır sutum fılan vardı gunduz kayınvalıdemler bakıyordu gecede ben ılk zamnalar sezaryanlıydım agrım oldugu ıcın yardım alıyordum 20. Gunden ıtıbaren ıstemedıgı bıseyı yaptıgımızda ornegın alt degıstırme banyo yaptıgında kafasına su dokmek gıbı 20 gunlukten berı aglarken morarıyordu doktora goturdum ılk saglık ocagına kalbını dınledı ufurum fılan yok dedı ıcıme sınmede cocuk doktoruna goturdum oda nobet gıbı olmuyorsa ellerı ters dobmuyorsa gozlerı kaymıyoraa bı sıkıntı yok gazdan yapıyordur dedı neyse zamanla unuttu derken uc aylıkken tekrar basladı yapmaya yabancıladıgında ıste kucak ısteyıp almadıgımıDa fılan yapıyordu yıne ben tabı her onu yaptıgında odum kopuyor dedıgın gıbı kendımı her ıstedıgını yapma moduna alıp aman aglamasın dıyordum katılmasın morarmaraın fılan hep kucakta buyuttum dustugunde morardı benı gormese morardı fılan ıste ıstemegı ne olursa olsun nefesını kesnee kadar aglıyodu 1 yasında tekrar doktora gıttık ne zmaan bıtıcek korkuyorum cocuk elımde kalıcak dıye agladım doktorda kan degerlerıne bakıldı demır ıcın ılac verdı oda bı ıse yaramadı en son kurban bayramında oglum bu arada suan 27 ayı ıcınde kayınvalıdemlerdeyken cok yaptı abartmıyorum gunde 10 kere fılan benım tabı sınırlerım hatsafada care arıyorum bı hoca onerdıler Nazar ıcın muska yaptı ınanırmısın gectı … ya zamanı gelmıstı gectı ya da gercekten onunla gectı bılmıyorumama ıkı yasında bıttı bızımkısı ..