Edacihangir ben yaşadım canım hatta başlık açmıştım bakabilirsin. 14 günlüktü hala ulaşmamıştı doğum kilosuna, hiç unutmuyorum bir cuma günüydü sağlık ocağındaki hemşire olumsuz konuşunca çok üzülmüştüm o haftasonu öyle bir gaza gelmiştim ki sürekli emziriyordum uyandırmak çok zordu ama kıyıyordum bi şekilde su bile sürüyordum yüzüne pazartesi kontrole gittik 180 gr. Almıştı o kadar mutlu olmuştum ki hemşirelerde şaşırmıştı ne yapıyorsan öyle devam et demişti. Aslında sadece bol su içip sık sık (yarım saatte, 1 saatte gece de en geç 2 saatte bir mutlak uyandırıp emzirmiştim.) Bebeğe kıyamayıp uyandırmayınca sarılık değeri de yükselmişti salak kafam ya yani uyuyorsa da uyandıracaksın kıyacaksın bir de dinlenip uyumaya çalış. Ben o 2 gün yataktan çıkmamıştım sadece yemek ve wc için çıktım. Bebeğimde anne yanı beşiğindeydi emzirme kampına almıştım kendimi kısaca. Sende yapabilirsin hiç üzülme 1 haftada toparlar sadece sütüm yok deme bol bol emzir emzirdikçe gelecek.