Pares benim de öyleydi görümcem Arçelikte çalışıyor ve makinam da Arçelik. Servisten gelenler bana şunu söyledi;
Makineler düz mantık herşeyi için ayrı bir sistem oluşturulmuş. Tuz bölümüne tuz, parlatıcı ya parlatıcı, detarjana bölümüne deterjan konulmalı. Şimdi piyasada hepsi bir arada tabletler var hem onu kullanıp hem tuz ekleyip hem de parlatıcı koyarsan yüksek ısıda deterjan fazlalığı camların çizilmesine sebep olur.
Dedim peki ne kullanicam? Her makineye öneri tabletler var. Mesela finish üzerinde Arçelik için uygun yazar. Hepsi bir arada olmayan tabletten al tuzunu vs ayrı kullan. Dedi
Öyle yaptım şuan canavar gibi 🤷🏻♀️