Yica uyuyor şimdi. İlk çişini yaparken çok ağladı, onu da avucuma yaptı zaten 🤐 sonrasında kucağımıza alınca sustu, calpol sakinleştirdi baya. 2 sefer sürdüm kremlerini o zaman çok ağlıyor. Ama altını kapatıp kucağa almak iyi geliyor. Emzik verdim bir de huysuzlandikca az da olsa sakinleştirdi. Bakalım gece nasıl olacak