Saricizgilibeyazev
N-B
Şimdi eve geldik. Sadece lokal anestezi yapılırken iğneden dolayı ağladı o da çok az. Sünnet sırasında çok sakindi. Etrafını inceledi, doktorun asistaniyla flört etti 😂 ilaçlarını da alıp eve geldik şimdilik keyfi yerinde, gülüyor. Yarım saat sonra kremlerini sürüp calpol vereceğim. Doktorumuz sünnet olmamış gibi düşün bekleme konusunda çok kafana takma dedi ama ben yine de 1 beden büyük bez alıp bağladım. Bir iki saat sonra bir kac saat süren huzursuzluğu ve ağrısı olur dedi doktorumuz. Özellikle çiş yaparken. Bakalım şimdilik iyi gibi