Kızlar ek gıdaya başladım 1 aydır ama her şeyin içine yoğurt koyunca yiyor tek başına yemiyor .. kahvaltıda yumurtanın sarısını bile yoğurtla karıştırıyorum , çorbalar da aynı şekilde tarhana , sebze ,kabak her şeyi yoğurtla karıştırıyorum anca o zaman yiyor 🤦🤦 bunu yaşayan var mı ve ne yapacağım ben