Bhs20 Evet enflasyon zammıyla beraber alınacak memur zammı % 27.5 oldu. Şu pahalılık faturalara gelen zamlar ev kiralarında bu enflasyona göre zam yapılacağına göre memur yine ekside. Umarım akşama bu zammı en azından %40 %50 tamamlarlar
Bsradskran Bhs20 çok zor ya buna şükür iki sene ücretsiz izne çıktım bebeğime bakmak için hayat o kadar pahalılaştı ki çalışsam mı diye düşünmeden edemiyorum şuan
kanatsizminigim Bhs20 Yapmadılar. Elektrik gelen zam %127 maaşlara gelen zam %30,5 çuk. valla ne diyelim. Bir de çıkıp demiyorlar mı en düşük memur maaşı 6 küsür diye. Ben yeni atandım en aldığım maaşım 4500 bu bu kadar yani.
watermelonlove Bhs20 öğretmenim şahsen %40 bekliyordum umduğumun altında geldi şuan ücretsiz izindeyim benim yerime çalışan ücretli öğretmen asgari ücretten az alacak hem de gelen zamma rağmen 4 sene öğretmenlik okumuş insak bunca emek çaba yazık..
watermelonlove NeverGiveUp paralar artıyor ama hayat kalitemiz artmıyor ya aynı kalıyoruz ya dibe çöküyoruz haliyle aldığımız paranın da kıymeti kalmıyor 2 sene evvel evlendim o zaman gittiğim balayı ile bu yaz aynı otel aynı şartlar 3 katı artmıştı benim maaşım 2 sene evvel ki maaşıma göre hâlâ 3 katı artmadı ki bu bahsettiğim fiyat yaza ait şu fırlayan dolardam sonra o tatil kaç katına çıkmıştır şimdi evlenmiş olsak o balayı hayal olurdu