Sareee11 benimde bebeklerimden birisine bıngıldağı fazla büyük geldi bi kafa ultrasonuna bakalım demişti doktorumuz.Devlet hastanesinde normal ultrason bölümünde herhangi ni ücret ödemeden çektirdik.Çok şükür normalmiş herhangi bi sıkıntı yokmuş.Bulunduğunuz yerde devlet hastanesi yoğun değil ise ücretsiz ultrasondan gün veriyolar o zaman çektirbişirsiniz diye düşünüyorum