Buseennar doktorum beni çağırdı ve evet arka tarafa geç hazırlan çatala çık muayene edicem dedi doktorum gittim hazırlandım hazırmısın dedi evet hocam dedim geldi ışıkla dikişlerime baktı gayet iyi iyileşmeye başlamış bile dedi sonra gönderdi beni bidaha gelmeme gerek varmı kırkım çıkınca falan dedim bi şikayetin olmazsa gerek yok canım dedi bende gitmedim sadece 2 ay sonra adet olmadım diye gitmiştim vajinal enfeksiyonun var demişti fitil yazmıştı bende emzirirken kullanmayın yaziyo diye fitili kullanmamıştım bidahada gitmedim 3 ay bitti