Kızlar bebeğim 1 buçuk kilo doğdu sadece zayıf dogdu ve sürekli konrelte giydiriyoruz raporlu mama kulandik şuan 4 aylık gastroenteroloji bölümüne götürdüm dokotr artık raporlu mama yazamam dedi belirli bir kiloya ulaştı için ama yinede biraz zayıf dedi ben bebalc 1 kulaniyorum artık 2 numarasına geç dedi sizce doğru bu arada o sırada unutmuşum neden 2 numara diye sormadım ama bı ara kendi daha güzel gelişir daha iyi kilo alması için söyledi sanırım başına böyle gelen varmı acaba sizce kullanmalıyım normalde 6 aydan sonra kulanuyo ama fikrinizi almak istiyorum guzel anller 😌