merhaba kızlar şimdi 4. ay kontrolünden geliyoruz. doktor bebeğime bıngıldağı erken kapanıyor aylık takip yapacağız dedi ama içime kurt düştü. bizim gibi olanınız var mı aranızda herhangi bir sorun teşkil eder mi? doktorlar evham yapmayalım diye bişey olmaz deyip geçiştiriyorlar ama aranızda tecrübeli olanınız varsa içimi rahatlatabilir mi? 🥲🤲🏻