Benim oğlumda 10 ay 19 günlük yeni yeni emeklemeye başladı ama çok sıkılıyor kitap okuyoruz, oyun oynuyoruz, aktivite masasında ayakta oynuyoruz yürüme arkadaşiyla yürütüyoruz hatta arabaya biniyor evin içinde dolaştırıyorum yok yine de sıkılıyor kereta:) birde girişte oturuyoruz camda oturup dışarı baktırıyorum çok soğuklarda. Yoksa dışarı da çıkıyoruz ama yine yetmiyor anlamadim zamane bebekleri bunlar🤷♀️