Vildangezdirici Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı ve hiç adet olmadım. 2 gündür az az kahverengi leke geliyor.Adetmi olacağım yoksa yerleşme kanaması gibi birşey olabilir mi 🥺
Iscan Vildangezdirici bende doğumdan 2.5 ay sonra oldum 13 gun sürdü tam kahverengı olması normal bnce bir iki gune gelir o bu gunde 2. Oldum şükür 😂
Ayssss1 Vildangezdirici 40 ım çıktı 1 hafta sonra oldum ⅔ gün lekelenmem oldu sonra 9 ayın acısı çıktı diyebilirim 😂
daisymomm Vildangezdirici doğumla beraber 25 gün kanamam oldu ardından normal döngüye bindi. Her ay düzenli şekilde oluyorum. Doğum yapalı 6 ay oldu