Birkucukkelebek evet oda kullanılıyor onu denemedim, epsom tuzunu kullandim ama onu biliyorum banyo suyuna kattım ara ara . Çok çok çok faydalı ehil birisini bulursanız kesinlikle yaptırın derim
Yukarıdaki arkadaşa yazmıştım 👇
evet elhamdülillah, 6 aylıkken ve bir yaşında yaptırdım. İlk yapıldığında Yüzünde egzaması ve aşırı kusması vardı onlar bitti . Kızımda hafiflik oldu gözle görülür derecede, huysuzlugu ağlamaları uykusu düzeldi. Tabi hacamatın ertesi günü olmadı bunlar yaklaşık bir ay kadar sonra fark ettik biz. İkincisini de yaptırdım yemesi düzelmişti birazcık şimdi 16 aylik kuruyemiş ve sütün kendisi hariç yiyebiliyoruz. Ben kendim ceviz fındık arada yiyorum ama ona direkt vermedim korkuyorum biraz açıkçası kuruyemişler de