Htcdrn Kızlar malum ortalıkta salgın var . Çocuklar hep hasta . Bu sebebten dolayı korktuğum için kızımı 4. Ay kontrolüne götürmedim . 5. Ay için rota aşısı var yine götürmeye korkuyorum hastaneye . Siz kontroller için gidiyor musunyz ? Cevap verirseniz mutlu olurum
agacsizkoala Htcdrn 4.ay aşısını yaptırmadınız mı , ben hepsine götürdüm evet salgın var soğuk var iyice giydirin zaten bebek bir yere elleyemez daha bir yere temas etmez , sedyeye yatırmak için de kendi örtünüzü götürürsünüz bir sorun olmaz
susunbebekuyuyo Htcdrn tabi ki gidiyorum bu ay hele 2 kızım var 2 rutin muayene 2 göz doktoruna gidicez maşallah yağmurluğu varsa pusetinin onu takın ben öyle yapıyorum
Defneninannesie Htcdrn kızım 21 aylık dogdugundan berı pandemo var her kontrole Asıya hasta oldugunda goturdum hastaneye doktora salgın korkusundan daha önemli bence kızımın durumu cok sukur hıc bıseyde olmadı hlaada gotururum.ama AVM kalabalık ortama sokmamaya kımselere gıtmem esım covıt oldu polıs kızımla bıze gecmedı .
Sehertosunn Htcdrn tabiki götürüyorum. Eve kapanmiyoruz zaten bebegide çok tutmuyoruz hastanede sıramız gelince giriyoruz. Bebegi temas ettirmiyorum hickimseyle hicbiyerle
Pertingeniniz Valla siz bakın bir sıkıntısı huzursuzluğu yoksa götürmeyin hastaneler tıklım tıklım bende geçen gün hiç bişeyimiz yokken normal rutin kontrole diye götürdüm ertesi gün ateşlendi çocuklar tekrar acilden gittik şuan salgın var dedi doktor test yaptı influenza virüsü olmuş dedi :( hastanede yattık da geçti şükür ama bize hastaneden bulaştı çünkü başka hiç bir yere çıkmadık kimse de bize gelmemişti
Htcdrn Pertingeniniz bende bundan korkuyorum işte sağlam gidip de hasta olmaktan Allah korusun size de geçmiş olsun
Mom89_ Htcdrn tabiikidde doktorumuz ne zaman çağırırsa gidiyoruz . Elinizfen geldiğince dikkat edip götürün . Bebeklik dönemi çok çnemli kontroller konusunda . Doktorunuzun bebeğinizi görmesi önemli
Htcdrn PortakalliKahve maşAllah ne güzel bende hep götürüyordum bu ay çocuklarda salgın var hastaneler dolu diyince korktum 4. Ay kontrolümüz kaldı öylelikle 🤷🏻♀️
Deletedmom_109 Htcdrn doğum yaptım 1 ay sonra korona virüs patlak verdi. O bilinmezlik herkeste oluşan korkuyu hatırlarsınız ona rağmen her kontorülüne götürdüm. Kalbinde üfürüm fark edildi mesela. Onun için de kardiyolojiye gittik. Doktorumuz da salgın var gelmeyin de demedi 🤷🏻♀️ bilmiyorum evet salgınlar var ama sağlık için gidiyorsunuz neticede.
Htcdrn Deletedmom_109 maşAllah haklısınız . Çevremdeki insanlar bir sıkıntısı yoksa gidipte çocuğu hasta etmek var deyince bende korktum yoksa her ay götürüyordum bende düzenli.Rabbim korusun çocuklarımızı 😇
AgentMom Htcdrn evet randevu saatine 2-3 dk kala hastaneye giriyorum. Çok beklemeden girip muayene olup çıkıyoruz. Arabada heryerini ıslak mendille siliyordum evde de direk banyo yaptırıyordum. 1 yaşına kadar her ay gittik. Şimdi aşı zamanları gideceğiz.
UraSsmom Htcdrn 2 ay 8 günlük şuan. 1.5 aylıkken gittik 2. Ay kontrolüne götürmüycem 3. Ayda götürücem hem rotasını da yaptırırız. Büyük oğlumu 1 yaşa kadar her ay götürmüştüm doktoruna
Kar-tanesi Htcdrn ikinci ay kontrolünü yaptırdım aşılarını yaptırdım kalçayada bakıldı sonra üçüncü ayda neler yapılıyor