Merhabalar kızlar sizlere bir şey danışmak istiyorum. Yazda kızım 14-15 aylık olucak , tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Erken olduğunun farkındayım. Biliyorum bu konuda en ideal yaş 2 yaş , ama şansımı sınamak istiyorum sonuçta bir şey kayb etmem. Bu aylarda tuvalet eğitimi verip başarılı olan oldu mu? Nasıl yol izlediniz ?🌸